Joo no ajattelin kirjottaa tänne, ko koulu-kuraattorin mielest ois parempi jos kirjottaisin asioit ylös..

No tänää koulus en jaksanu olla kauaa lähettiin Hannan ja Joonan kaa koulust joskus kahentoist aikaa, ku ei millää jaksettu olla siel :/ Koulu on iha perseestä! No me mentii sit keskustaa hengaa, mut siel tuli kylmä ja lähettii sit kotii. Sit tulin mun huoneesee kirjottaa tätä! Tääl huonees pitäs taas siivoo ku tää on iha vitun täynnä kaikkee roinaa! Äiti ain valittaa täst huoneest, ja varsinki sit se on alkanu vainoo mua ku se sai joskus paripäivää sit tietää et poltan! Vähä siit tuli iha vitun kovat huudot, vaik ei se ees oo nii iso asia ku ne luulee, en voi ees kuvitella miten kovat huudot siit tulis jos ne sais tietää et juon tai etten oo enää neitsyt! Ne luulee et oon joku kauhee hikke, vaik en oo! Paitsi joskus ala-asteel olin kyl kauheen kiltti, mua iha oksettaa! Mut sit ku pääsin yläasteelle ni sit sain paljo uusii parempii kavereit.

Koht pitäis varmaa lähtee ulos ku Niko soitti äskön et jengi on menos puistoo.. voisin tietty mennä mukaa. No mä meen, kirjotan varmaa uusiks illal jos en oo Eetul yöt.